İstanbul Çatalca Halk Eğitim Merkezi ASO

Sosyal Medyada Paylaş:

İstanbul Çatalca Halk Eğitim Merkezi ASO


Halk Eğitim Merkezleri, İstanbul Çatalca Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Adresi:
Ferhatpaşa Mahallesi Cumhuriyet Meydanı No: 1 Çatalca İstanbul
Telefon: 0 212 789 10 46

HEM İstanbul Çatalca Halk Eğitim Merkezi Kursları:
Motorlu Taşıt Sınav Sorumlusu Kursu
Web Tasarım Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayar Temel Okur Yazarlığı Kursu
İngilizce Kursu
Kuaförlük Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Kurban Kesim Elemanı Kursu
Arıcılık Kursu
Aile Eğitimi Kursları
Okuma Yazma Kursu
İSTANBUL ÇATALCA HALK EĞİTİM MERKEZİ BİNA
Keman Kursu
Gitar Kursu
Ritim Kursu
Piyano Kursu
Org Kursu
Bağlama Kursu
Türk Halk Müziği Korosu
Türk Halk Oyunları Kursu
Kumaş Boyama Kursu
Takı Tasarım Kursu
Makine Nakışı Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama Kursu
Çincilik Kursu
Model Uçak Yapımı Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Basketbol Kursu
Atletizm Kursu
Masa Tenisi Kursu
Basketbol Kursu
Voleybol Kursu
Futbol Kursu
Satranç Kursu

İstanbul Çatalca Halk Eğitim Merkezi ASO Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Yeni İş Fikirleri