İstanbul Esenler Halk Eğitim Merkezi ASO

Sosyal Medyada Paylaş:

İstanbul Esenler Halk Eğitim Merkezi ASO


Halk Eğitim Merkezleri, İstanbul Esenler Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Adresi.
Menderes Mahallesi 328. Sokak No: 6 Esenler İstanbul
Telefon: 0 212 568 15 09

HEM İstanbul Esenler Halk Eğitim Merkezi Kursları:
Motorlu Taşıt Sınav Sorumlusu Yetki Belgesi Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
İngilizce Kursu
Diksiyon Kursu
Föncü Kursu
Epilasyon Depilasyon Kursu
Kurban Kesim Elemanı Kursu
Bilgisayar Destekli Grafik Tasarım Kursu
İSTANBUL ESENLER HALK EĞİTİM MERKEZİ BİNA
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe Kursu
Web Tasarım Kursu
Semazen Kursu
Kick Boks Kursu
Ebru Kursu
El Nakışları Kursu
Makine Nakışları Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Dekoratif Ev Tekstili Hazırlama Kursu
Giyim Kursu
Takı Tasarım Kursu
Gelin Başı Yapma Kursu
Aile Teme Eğitim Programı
Baba Destek Eğitim Programı
Okuma Yazma Kursu
Türk Halk Oyunları Kursu
Hijyen Eğitimi Kursları
Üniversiteye Hazırlık Kursları

İstanbul Esenler Halk Eğitim Merkezi ASO Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Yeni İş Fikirleri