Ankara Etimesgut Halk Eğitim Merkezi ASO

Sosyal Medyada Paylaş:

Ankara Etimesgut Halk Eğitim Merkezi ASO


Halk Eğitim Merkezleri, Ankara Etimesgut Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Adresi:
Otuz Ağustos Mahallesi Hikmet Özer Caddesi No: 52 Etimesgut Ankara
Telefon: 0 312 243 15 19
Telefon: 0 312 244 93 00

HEM Ankara Etimesgut Halk Eğitim Merkezi Kursları:
Motorlu Taşıtlar Sınav Sorumlusu Kursu
Aile Eğitim Kursları
Yönetici Asistanlığı Kursu
Hasta Kabul İşlemleri Kursu
Yaşlı Bakım Elemanı Kursu
Makyaj Elemanı Kursu
Manikürcü Kursu
Erkekler İçin Berberlik Kuaförlük Kursu
Föncü Kursu
Kuaförlük Kursu
ANKARA ETİMESGUT HALK EĞİTİM MERKEZİ ASO BİNA
Güzellik Hizmetleri Elemanı Kursu
Fotoğrafçılık Kursu
Santralist Kursu
Muhasebe Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
AUTOCAD Kursu
Web Programlama Kursu
Web Tasarım Kursu
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı Kursu
Photoshop Kursu
Ağ Sistemleri Temelleri Kursu
On Parmak F Klavye Kullanımı Kursu
İngilizce Kursu
Arapça Kursu
Kalorifer Ateşçiliği Kursu
Diksiyon Kursu
Arıcılık Kursu
Sekreterlik Hizmetleri Kursu
Kantin Ve Açık Alan İşletmeciliği Kursu
Emlakçılık Kursu
Bahçecilik Kursu
Resim Kursu
Engelli Bakım Elemanı Kursu
İşaret Dili Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Çocuk Bakımı Elemanı Kursu
Ebru Kursu
İğne Oyası Kursu
İpek Pentür Boyama Kursu
Takı Tasarım Kursu
Makine Nakışları Kurs
Mefruşat Kursu
Ahşap Boyama Kursu
Kitre Bebek Kursu
Ahşap Rölyef Kursu
Cam Mozaik Kursu
Deri Süsleme Kursu
Mis Sabun Yapımı Kursu
Cam Boyama Kursu
Çinicilik Kursu
Pul Boncuk Nakışı Kursu
Kırkyama Kursu
Yapma Çiçek Kursu
Tezhip Kursu
Kurdele Nakışı Kursu
Minyatür Kursu
Keçe Nakışı Kursu
Vitray Kursu
Çocuk Giysileri Dikimi Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
Dekoratif Sabun Yapımı Kursu
Model Uçak Yapımı Kursu
El Nakışı Kursu
Okuma Yazma Kursu
Gitar Kursu
Keman Kursu
Bağlama Kursu
Drama Kursu
Halk Oyunları Kursu
Aerobik Kursu
Satranç Kursu

Ankara Etimesgut Halk Eğitim Merkezi ASO Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Yeni İş Fikirleri