Ankara Eryaman Halk Eğitim Merkezi Aso

Sosyal Medyada Paylaş:

Ankara Eryaman Halk Eğitim Merkezi Aso


Ankara Etimesgut Eryaman Halk Eğitim Merkezi Kursları, Ankara Etimesgut Eryaman Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Aso İletişim Adresi.
Adres: Eryaman Mahallesi 276. Sokak No: 9 Atakent 2. Kısım Eryaman Etimesgut Ankara
Telefon: 0 312 283 90 78
Faks: 0 312 283 35 05

Ankara Eryaman Halk Eğitim Merkezi Aso Kursları:
Grafik Ve Animasyon Kursu
Bilgisayar Teknolojileri Donanım Kursu
On Parmak F Klavye Kullanımı Kursu
Cilt Bakımı Ve Temel Makyaj Kursu
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Arıcılık Kursu
Bilgisayarlı Muhasebe
Ofis Programları
Bilgisayar Sistem Bakım Onarım
Web Tasarım
Bilgisayar Destekli İki Boyutlu Proje Çizim Autocad
Ankara Eryaman Halk Eğitim Merkezi Kursları
Bilgisayar Kullanımı
Temel Bilgisayar Okur Yazarlığı
Emlak Danışmanlığı
Diksiyon Kursu
Fotoğraf Çekimi
Adli Takip Elemanı
Aşçı Yardımcısı Kursu
Etkili Ve Hızlı Okuma
Katı Ve Sıvı Yakıtlı Kalorifer Ateşçiliği Kursları
Okuma Yazma Kursları
Model Gemi Yapımı Kursu
Kumlama Resimde Natrmort Tekniği
Aile Eğitimi Kursları
Keman Kursu
Bağlama
Yan Flüt Kursu
Türk Halk Müziği
Türk Sanat Müziği
Drama Kursu
Popüler Gitar
Türk Halk Oyunları
Uygulamalı Tiyatro
Yağlı Boya Resim
İşaret Dili Kursu
Almanca Kursu
İngilizce Kursu
Osmanlı Türkçesi Kursu
Kadın Giysileri Dikimi Kursu
İğne Oyası Kursu
Kurdele Nakışları
Alüminyum Kabartma
Atık Kağıt Ve Muhtevi Ambalajlardan Aksesuar Yapımı
Üç Boyutlu Şekillendirme Kursu
Rölyef Kursu
Şiş Örgü Hırka Örme
Dekoratif Ahşap Süsleme
Cam Boyama
Kırkyama Kursu
Dolgu Oyuncak Bebek Yapımı
Geleneksel El Nakışları
Makine Nakışları
Ebru Kursu
Taş Bebek Yapımı
Elde Türk İşlemeleri
Takı Tasarım
Deri Tablo Yapımı
Tel Kırma
Antep İşi Kursu
Maraş İşi
Ev Mefruşatı
Dantel Anglez
Mis Sabun Yapımı Kursu
Sanatsal Mozaik
Tığ Örücülüğü
Kuran-I Kerim Okuma Kursu
Hijyen Eğitimi Kursu
Voleybol
Futbol Kursu
Satranç
Tekvando Kursu

Ankara Eryaman Halk Eğitim Merkezi Aso Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Yeni İş Fikirleri