İzmir Karabağlar Halk Eğitim Merkezi ASO

Sosyal Medyada Paylaş:

İzmir Karabağlar Halk Eğitim Merkezi ASO


Halk Eğitim Merkezleri, İzmir Karabağlar Halk Eğitim Merkezi Ve Akşam Sanat Okulu Adresi:
Adnan Süvari Mahallesi 108/8 Sokak No: 10-14 Karabağlar İzmir
Telefon: 0 232 262 81 31
Faks: 0 232 262 73 75


HEM İzmir Karabağlar Halk Eğitim Merkezi Kursları:
İngilizce Kursu
Almanca Kursu
Japonca Kursu
Çince Kursu
İspanyolca Kursu
Fransızca Kursu
Kuaförlük Kursu
Cilt Bakımı Temel Makyaj Kursu
Manikür Ve Pedikür Teknikleri
Saç Bakımı Ve Yapımı Kursu
Masör Masöz Kursu

İzmir Karabağlar Halk Eğitim Merkezi Adresi
AUTOCAD Kursu
Bilgisayar Kullanımı Kursu
Ofis Programları Kullanımı
Web Tasarım Kursu
Hasta Kabul İşlemleri Kursu
Emlak Danışmanlığı Kursu
Aşçılık Kursu
Muhasebe Kursu
İşaret Dili Kursu
Cenaze Hizmetleri Kursu
Maraş İşi
Moda Tasarım Kursu
Çeyiz Ürünleri Hazırlama
Takı Tasarım
Giyim Kursu
Biçki Dikiş Kursu
Tel Kırma
Kitre Bebek Yapımı
Ahşap Boyama
Gümüş Kazaz Örücülüğü
Taş Bebek Yapımı
Takı Tasarım
Salon Takımları Dikimi
Kurdele Nakışı Kursu
Bağlama Kursu
Keman Kursu
Gitar Kursu
Ses Eğitimi Kursu
Türk Sanat Müziği Kursu
Okuma Yazma Kursu
Tekvando Kursu

İzmir Karabağlar Halk Eğitim Merkezi ASO Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Yeni İş Fikirleri